{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.251 visninger | Oprettet:

Mhr Teamspeed 80cc til hverdag? {{forumTopicSubject}}

Hej SG, overskriften siger det hele, kan det holde? smiley jeg kigger på en derbi senda, med denne opsætning

Malossi mhr 80cc team

Malossi eprom

Malossi supermoto team uds

Malossi mhr krumtap

Polini kobling

Hjemme lavet studs;) med malossi gummi stykke.

motorforce 28mm pwk 132dyse

6gear

15-48 med rk forstærket kæde

tnt silikone tændrørskabel/hætte

ngk b10es


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mhr Teamspeed 80cc til hverdag?
  • #1   13. jun 2013 Det kan godt holde intet problem der.

    Du skal bare tænke på at det er Hyper racing så det kører nok med 16-18k rpm.
    Du slider hurtigere på det frem for evt sport cylinder. men ja det vil godt kunne kører men der skal bare meget vedligeholdelse til det


  • #2   13. jun 2013 Hvis det er lavet ordentligt kan det holde, men ikke længe.

  • #3   13. jun 2013 Min erfaring er at ingen hårdt tunet motor holder ret længe...men det er jo sjovt når det kører.

  • #4   13. jun 2013 Okay, hvad mener i med vedligeholdelse? Er det stempelringe? Hvad med malossi mhr 80, er det bedre? smiley

  • #5   13. jun 2013 Hvis du ligger og tæver afsted konstant, bliver det ret hurtigt slidt smiley men sørg for den køre med 3 % olie blanding og lidt for meget benzin, varier din kørsel, og så kan det sagtens holde hvis du skifter en stempelring eller 2 i ny og næ, evt. stempel hver 3 gang smiley bemærk dog, det bliver en dyr affære smiley

  • #6   13. jun 2013 Tror bare jeg dropper det, jeg gider ikke bruge alt for mange penge på vedligeholdelse. Vil det hjælpe at eks. Sætte standard tænding på? smiley

  • #7   13. jun 2013 Som team gong gong nævner...kørestilen afgør ofte hvor lang tid det holder uanset tændingstype..
    Koldstart med fuld knald + max gas i for lang tid er den direkte vej til at det ikke holder ret lang tid..


  • #8   13. jun 2013 Sælgeren siger at den kan kører 120, så kører højst sandsynligt ikke med fuld gas andre steder end når jeg accelerere. Men hvis teamspeed ikke kan holde, kan malossi mhr 80 cc så holde? smiley

  • #9   13. jun 2013 Det kommer an på hvordan du kører den.. hvis jeg var dig, havde jeg nok smidt en rimelig tung gearing på, så den kunne tøffe afsted med høj fart, i relativt lave rpm.. men det er ikke nogen god ide at køre den til hverdag smiley

  • #10   13. jun 2013 Kan sagtens holde kender flere som har brugt sådan en hverdagsopsætning.

  • #11   13. jun 2013 Hvis den kører 120 med fuld gas, så skal man vel kun køre med
    2/3 dele gas for at køre 80.
    Jeg har aldrig ejet en scooter i særligt lang tid, så har ikke forstand på det med stempelringe osv. Hvor langt kan man ca. køre før de skal skiftes.
    Team alt for langsom Terndrup: hvor tit skifter dine venner stempelringe? smiley og
    Hvilket blandingsforhold kører de med? smiley


  • #12   13. jun 2013 Team Alt for langsom...så har de ikke haft alt for stort kørselsbehov.

    Det skal holdes op imod en standardmotorer der kører mindst 20000km uden at blive åbnet..


  • #13   13. jun 2013 Team 80 cylinder er kørt til på 30 min i forhold til fx polini sport skal køre 150 km ca så gæt selv hvor langtid at cylinder og stempel vil holde og ja jeg ved godt at der er nogen som køre med det til hverdag

  • #14   13. jun 2013 Hvad med mhr 80? smiley
    Har set at nogle siger at krumtappen kan knække hvis man køre med en tunet opsætning som denne?

    Cylinderkit - Malossi MHR 80ccm

    KARBURATOR - STAGE6 24MM R/T

    STUDS - MALOSSI MHR

    LUFTFILTER TWINAIR

    MEMBRAN - STAGE6 R/T

    KOBLING - STAGE6 RACING CARBON

    FJEDERKIT - MALOSSI SPORT

    KRUMTAP - STAGE6 HPC

    NÅLELEJE - MALOSSI MHR Ø12MM

    Udstødning - Yasuni SPR 3 - Black Edition med en speedway pot

    GEARKASSE mk 6 gear

    Og er der andet man skal være opmærksom på? smiley


Kommentér på:
Mhr Teamspeed 80cc til hverdag?

Annonce